راهنمای بهبود رتبه الکسا

بسیاری از مردم  سؤال می کنند: چگونه می توانیم به بهبود رتبه الکسا بپردازیم؟

همه ما به خوبی میدانیم این مسئله برای یک کسب و کار چقدر مهم است. به عنوان یک معیار عمومی،

تبلیغ کنندگان، سرمایه گذاران و …  رتبه الکسا را ​​جستجو می کنند و از آن به عنوان روشی برای بررسی کسب و کار و اعتبارشما استفاده می کنند.

به همین دلیل ، بهبود رتبه الکسا تأثیر زیادی در درآمد شما دارد.

بهبود رتبه الکسا

رتبه الکسا درواقع یک رتبه بندی و معیار جهانی برای نشان دادن خلاصه ای از فعالیت سایت شما نسبت به سایر سایت ها میباشد.

ممکن است شما تمام تلاش خود را انجام دهید تا ارزش و دید کسب و کار خود را بالاتر ببرید. 

اختیارات سایت شما در وب به عنوان رتبه الکسا شما ترجمه می شود.

برای اینکه درک کنیم بهبود رتبه الکسا چیست و چگونه رخ میدهد باید با خود رتبه الکسا آشنایی پیدا کرده و ان را بیشتر بشناسیم تا به دلیل ارزشمندی بهبود رتبه الکسا پی بب

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا سایت شما در واقع  میزان محبوبیت سایت شما  نسبت به سایر سایتها است .

رتبه الکسا به این پرش جواب میدهد که : در مقایسه با تمام سایت های دیگر ، سایت من چگونه میباشد؟

 دقت کنید از آنجا که رتبه یک اندازه گیری نسبی است ، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک  سایت بستگی دارد ، بلکه به تغییر میزان ترافیک سایت های دیگر نیز بستگی دارد.

رتبه الکسا

الکسا چگونه داده های خود را دریافت می کند؟

 

الکسا دارای یک شبکه داده ترافیک سنگین  است که از میلیون ها نفر در سراسر جهان تشکیل شده است.

براساس اطلاعات و داده های خود، الکسا تعداد بازدید کنندگان  سایت های اینترنتی را تخمین می زند.

این یک محاسبه پیچیده است که شامل تصحیح  و همچنین شناسایی و دور انداختن ترافیک های دروغی  و هرزنامه است و این موارد در بهبود رتبه

الکسا تأثیری ندارند.

نحوه محاسبه رتبه الکسا چگونه است؟

 

در طی هر روز ، الکسا  میانگین بازدید کنندگان روزانه و بازدید از صفحه  سایت در سه ماه گذشته را تخمین می زند.

سایتی که بیشترین ترافیک از بازدید کنندگان و بازدید از صفحه را در طی 3 ماه گذشته دارد ، در رتبه شماره یک قرار میگیرد.

سایت با کمترین امتیاز در جایی حدود 30 میلیون قرار دارد. اگر هیچ کس در پانل اندازه گیری ما طی 3 ماه گذشته از سایتی بازدید نکرده باشد ، هیچ رتبه ای برای آن سایت وجود ندارد بنابر این طبق  پروتکل بهبود رتبه الکسا ضروری به نظر میرسد.

 تعداد بازدید کنندگان چگونه در رتبه الکسا تأثیر می گذارد؟

روند بهبود رتبه الکسا یه روند نزولی است اگر تعداد بازدید کنندگان یک سایت را در مقابل رتبه الکسا محاسبه کنید یک نموداری میشود که یک طرف بسیار کم بازدید و سیر نزولی دارد و سایتهایی که تعداد بسیار زیادی بازدید کننده را به خود اختصاص می دهد و در رتبه 1 قرار دارند.

سایت های ابتدای نمودار ، مانند Google.com ، در مقایسه با سایت های در انتهای نمودار ، میزان زیادی از بازدید  را به خود اختصاص می دهند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت تغییر ناچیزی در بازدید یک سایت است که تغییرات بزرگی در این نمودار پدید می اورد.

با این وجود هرچه به سر نمودار نزدیکتر شوید ، بازدید کنندگان بیشتری برای یک سایت جهت افزایش یک رتبه احتیاج است .

  تفاوت زیادی در ترافیک سایت  که در رده 10 قرار دارد با سایتی که در رتبه 200 قرار دارد. 

بهبود رتبه الکسا

کسب رتبه دقیق تر الکسا

 

برای بهبود رتبه الکسا باید به بدست اوردن رتبه بالای الکسا توجه کنید. برای کسب رتبه دقیق تر الکسا می توانید معیارهای الکسا را در سایت خود ایجاد کنید.

سایتهای دارای معیارهای معتبر ،  بجای اینکه  رتبه خود را بر اساس داده های متفاوت بررسی کنند  مستقیماً توسط خود الکسا اندازه گیری می کنند. تأیید معیارهای سایت شما ، به بهبود رتبه الکسا میپردازد ، اما لزوماً رتبه بهتری ندارد! چندین مزیت دیگر از سایت های سنجش معتبر وجود دارد ، اما رتبه  دقیق الکسا فقط یکی از آنهاست.

 

چگونه به بهبود رتبه الکسا بپردازیم؟

 

چندین تاکتیک وجود دارد که به بهبود رتبه الکسا سایت کمک می کند:

محتوای جذاب و اصلی تولید کنید ، سعی کنید  به روز شوید  و بازدید واقعی مخاطبان خود را ارائه می دهید. محتوایی اصل و با ارزش نباشد ، نمی تواند مخاطبان وفادار بسازد. زمانی که خواننده ای منابع با ارزش و آموزنده ای را پیدا میکند ، با محتوای خوب درگیر می شوند و در بین شبکه های خود ( ساختمان پیوند ) به اشتراک می گذارند و بازدیدکنندگان جدیدی را معرفی می کنند که به طور بالقوه به مشتری تبدیل می شوند. محتوای با  کیفیت نیز توسط موتورهای جستجوگر مانند گوگل پاداش می گیرد ، که برای دستیابی سریعتر به جواب های بهتر برای کاربر به نمایش گذاشته میشود.

یکی دیگر از راه های بهبود رتبه الکسا پیوند دادن سایت خود به سایر سایت ها میباشد. برای پیوند دادن به وب سایت خود ، سایتهای مرتبط بیشتری پیدا کنید. در این صورت به عنوان پیوندهای ورودی شناخته می شود، این تاکتیک به موتورهای جستجو کمک می کند تا

مکان شما را کاملاً مشخص کنند و همچنین اعتماد و کیفیت سایت شما را افزایش می دهند. به عبارت دیگر ، پیوندهای معتبر ورودی (از سایتهایی که عملکرد خوبی دارند) اعتبار سایت شما را افزایش می دهد. این تاکتیک باید با تولید محتوای جذاب و اصلی پشتیبانی شود ، زیرا این سوال مطرح میشود که  اگر نمی خواهند بازدیدکنندگان بمانند، چرا بازدید کنندگان را به سمت سایت خود هدایت می کنند؟

سئو و بهبود رنبه الکسا

از طرف دیگر پیوندهای داخلی پیوندهایی هستند که از یک صفحه و ارسال در سایت شما به صفحه دیگر منجر می شوند. اینها مفید هستند زیرا آنها بازدید کنندگان را از طریق وب سایت شما راهنمایی می کنند (یعنی پیمایش وب سایت) و آنها را درگیر مطالب مرتبط و مربوبه هم میکنند که تأثیر زیادی در بهبود رتبه الکسا دارند.  همچنین به لینک های سایت کمک زیادی میکنند زیرا  این لینک های فرعی هستند که در موتور جستجو در زیر لینک صفحه اصلی شما نمایش داده می شوند. اما باز هم ، ایجاد محتوای درجه یک همراه با  استراتژی پیوند داخلی می باشد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مطالبی که شما تولید می کنید مربوط به بازدید کنندگان شما باشد و از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

در کل ، هر دو لینک ورودی و داخلی به موتورهای جستجوگر کمک می کنند تا موتور های جستجو محتوای سایت  شما را درک کنند و تعیین کنند که چقدر برای بازدید کنندگان ارزش دارد. اما در حالی که بخش مهمی از استراتژی آنلاین شماست ، باید از لینک مناسب استفاده کنید. پیوند بیش از حد می تواند اعتبار یا خوانایی سایت شما را کاهش دهد و به جای بهبود رتبه الکسا  ممکن است توسط موتورهای جستجو جریمه شود.

یافتن کلمات کلیدی

کلمات کلیدی را پیدا کنید که برای سایت شما بازدید ایجاد میکند و  سایت شما را برای سایر سایت های رقیب بهینه می کند ، یا کمپین های PPC را یافته و از آن ها کلمات کلیدی خریداری کنید. با انجام یک تحقیق کلمه کلیدی کمی می توانید درک کنید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند و چگونه میتوانید با استفاده از کلمات کلیدی خوب به بهبود رتبه الکسا خود بپردازید. به نوعی ، یافتن و شناختن کلمات کلیدی یعنی شما به  یادگیری صحبت کردن با زبان مشتریان به صورت  نیازها و خواسته های آنها هستید.

 افرادی که در بازاریابی ورودی حرفه ای هستند ، یک اینفوگرافیک عالی از استراتژی قرار دادن کلمات کلیدی را به اشتراک گذاشتند که به شما در انتخاب مناطق مناسب در سایت خود برای قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر ، کمک زیادی می کند.

شناسایی استراتژی ارتباط کلمات کلیدی

 

تراتژی بازاریابی رقبای خود را بشناسید و بدانید چه عواملی در بهبود رتبه الکسا ان ها موثر است. دلایل مختلفی برای تحلیل اهمیت رقابت شما وجود دارد ، اما به طور خلاصه آنالیز رقابتی تجزیه و تحلیل سایت را نشان می دهد. بنابراین ، درک واضح تری از اینکه معیارهای مهم چه هستند و  استراتژی هایی را که کار می کنند و به شما امکان می دهد روند صنعت را شناسایی و پیش بینی کنید به شما نشان میدهد. همه این موارد به آگاه شدن   شما در مورد استراتژی کلی و روند کارکرد شما کمک می کند و به شما امکان می دهد تصمیم گیری در مورد کسب و کار را با دانش بیشتری بگیرید تا تأثیر مثبتی بر موقعیت شما در بازار بگذارد.

بهبود رتبه الکسا

سئو سایت

 

یکی از بهترین راه های بهبود رتبه الکسا سئو سایت میباشد. بهترین شیوه SEO را در وب سایت خود دنبال کنید. SEO یک استراتژی بسیار مهم است که سزاوار میزان قابل توجه از وقت و دقت شما است. اما سئو فقط مربوط به بهبود ارتقاء و دید وب سایت شما نیست. همچنین در مورد بهتر کردن سایت شما برای مشتریانی که از آن استفاده می کنند و به شما مرتبط میشوند نیز میباشد. بدون داشتن یک تجربه کاربری خوب ، امید زیادی برای نگهداری یا تبدیل مشتریان خود نخواهید داشت.

منابع بی شماری برای یادگیری درباره سئو جهت بهبود رتبه الکسا وجود دارد ، اما الکسا یک بسته بازاریابی را ارائه می دهد که شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی و ابزار تجزیه و تحلیل وب به عنوان بخشی از برنامه پیشرفته  است . دستورالعمل خاصی در مورد چگونگی بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو ، قابلیت استفاده ، عملکرد صفحه ، پیوند به عقب و موارد دیگر دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید